DM BOŚ Firmą Przyjazną Klientowi

Warszawa, 29 czerwca 2016 - Dom Maklerski Banku Ochrony Środowiska S.A. wśród laureatów Godła Firma Przyjazna Klientowi 2016.

W przeprowadzonej, w maju i czerwcu tego roku, ankiecie wśród Klientów DM BOŚ S.A. biuro uzyskało wysoką ocenę, dzięki której Kapituła Fundacji Obserwatorium Zarządzania przyznała tytuł Firmy Przyjaznej Klientowi 2016.

Klienci najwyżej ocenili kompetencję obsługujących ich pracowników, uprzejmość oraz szybkie i sprawne rozwiązywanie problemów. Średni poziom ogólnego zadowolenia Klientów to 8,2 w 10 stopniowej skali. Ponad połowa badanych zadeklarowała promowanie usług DM BOŚ rodzinie i znajomym. Wysokie oceny uzyskane w poszczególnych obszarach potwierdziły opinię o brokerze jako firmie godnej zaufania, kierującej się wysokimi standardami obsługi klientów i przestrzegającej zasad etyki w biznesie.

"To wyróżnienie ma dla nas szczególną wartość, gdyż uzyskane zostało dzięki wysokim ocenom zebranym bezpośrednio od naszych Klientów. Jest ono potwierdzeniem, iż nasze starania dotyczące zapewnienia najwyższych standardów obsługi znajdują uznanie Klientów. Z myślą o Nich, stale rozwijamy i wzbogacamy naszą ofertę oraz realizujemy liczne działania edukacyjne, mające na celu wyposażenie Klientów w wiedzę niezbędną do skutecznego inwestowania.” – mówi Radosław Olszewski Prezes Zarządu DM BOŚ S.A. „Dzięki danym uzyskanym w badaniu wiemy, jakie obszary wymagają większej uwagi z naszej strony i dołożymy wszelkich starań aby jeszcze lepiej zaspokoić potrzeby Klientów." – dodaje.

Firma Przyjazna Klientowi to niezależny program oceny i certyfikacji firm stworzony przez Fundację Obserwatorium Zarządzania, zajmującą się zagadnieniami przedsiębiorczości, rozwijaniem innowacyjności oraz edukacją ekonomiczną. Celem projektu jest przede wszystkim promocja dobrych praktyk w zakresie budowania i zarządzania relacjami z klientami. Wyróżnienie przyznawane jest od 2002 r. Przedsiębiorstwa aspirujące do otrzymania tytułu poddawane są szczegółowej ocenie w czterech kluczowych obszarach tj.: ogólne zadowolenie klientów, szczegółowa ocena współpracy z firmą, ocena jakości w poszczególnych kanałach, prawdopodobieństwo rekomendacji produktów lub usług badanej firmy. W DM BOŚ badanie przeprowadzono wśród 1000 Klientów posiadających internetowy dostęp do rachunku.

1/1