Aktywacja bossaMobile

Aplikacja bossaMobile upraszcza autoryzację logowania na rachunku inwestycyjnym. Dzięki autoryzacji mobilnej logowanie do rachunku będzie można potwierdzić jednym klikiem bez konieczności wpisywania kodów SMS. Aplikacja z tą funkcją wymaga aktywacji - czyli połączenie aplikacji, na konkretnym urządzeniu, z systemem DM BOŚ. 

Proces aktywacji aplikacji, czyli połączenia jej z systemem DM BOŚ, składa się z kilku kroków.


Zainstaluj najnowszą wersję aplikacji ze sklepu Play lub Apple Store.


Zaloguj się obecnym Identyfikatorem i Hasłem do Serwisu Transakcyjnego.


Podaj wybrane cyfry numeru PESEL (sprawdzimy czy to Ty).


Wprowadź kod otrzymany w SMS (system sprawdza, czy jesteś w posiadaniu urządzenia, które parujesz) - pamiętaj, że SMS przyjdzie na numer telefonu z danych do rachunku.


Ustaw nowy kod dostępu PIN, który będzie używany do logowania w aplikacji i autoryzacji logowania do serwisu www.


Po aktywacji włączy się mobilna autoryzacja logowania do Serwisu transakcyjnego www.

Logowanie biometrią telefonu do Serwisu transakcyjnego to wygodna i błyskawiczna opcja.

Status autoryzacji i listę sparowanych urządzeń z aplikacją znajdziesz w serwisie www, zakładka [Obsługa konta/Dodatkowa autoryzacja].

bossaMobile bez autoryzacji mobilnej? Zaktualizuj aplikację

Po zaktualizowaniu aplikacji bossaMobile zostaniesz poproszony o jej ponowną aktywację i zastąpienie dotychczasowego sposobu logowania (identyfikator i hasło) przez PIN.  Przez 30 dni od momentu aktualizacji będziesz mógł pominąć prośbę o aktywację, po tym okresie zostanie ona wymuszona. Nowa wersja aplikacji z modułem autoryzacji mobilnej:

  • zwiększy bezpieczeństwo Twojego rachunku i aplikacji

  • umożliwi Ci wygodniejsze logowanie do aplikacji za pomocą PIN-u lub biometrii (nie będzie już konieczności wpisywania loginu i hasła)
  • pozwoli zastąpić konieczność przepisywania kodów SMS przy autoryzacji logowania do serwisu transakcyjnego prostym kliknięciem powiadomienia na telefonie  

Autoryzacja mobilna za pomocą aplikacji bossaMobile zastępuje autoryzację SMS, ale jeśli uznasz, że SMS są lepsze, możesz do nich wrócić w Serwisie Transakcyjnym na bossa.pl w zakładce Obsługa konta/Dodatkowa autoryzacja.

Aktywacja 2FA Aktualizacja Aplikacji Promo Obrazek

Masz problemy z aktywacją?

 

Napisz
Nie jesteś Klientem DM BOŚ?

Pytania i odpowiedzi

Aktywacji wymaga aktualizacja aplikacji bossaMobile - z nową funkcją autoryzacji logowania do serwisu www. Chodzi o powiązanie aplikacji mobilnej na konkretnym urządzeniu z systemem DM BOŚ - dlatego aplikacja wymaga logowania i podania danych, celem weryfikacji z danymi w systemie. 

Dodatkowa autoryzacja to niejako weryfikacja "na drugą rękę" momentu wchodzenia do strefy prywatnej inwestora - na rachunek inwestycyjny po zalogowaniu. Początkowo nieco uciążliwa, staje się z czasem zwykłym elementem codzienności. Dzięki niej unikamy przypadkowości - fakt próby logowania odnotuje (w formie sms lub push w aplikacji) telefon przypisany do rachunku. A stworzenie listy urządzeń zaufanych niweluje niedogodność - sms przyjdzie tylko po zmianie przeglądarki, wyczyszczeniu cookies czy IP.
Logowanie dwuskładnikowe to standard na rynku bankowym. 

PIN do aplikacji jest niezależny od hasła do systemu transakcyjnego.

Aplikacja wymaga powiązania z systemami DM BOŚ - dlatego wymaga logowania obecnym identyfikatorem i hasłem do rachunku transakcyjnego/aplikacji. Dane pozwalają systemowi DM BOŚ sprawdzić w bazie czy ty to ty, a otrzymany w SMS potwierdza że jesteś w posiadaniu urządzenia, które parujesz.

Tak, można to robić na zakładce Obsługa konta/Dodatkowa autoryzacja.

1/1