W przypadku kiedy zgubiłeś/utraciłeś dostęp do tokena, należy Zalogować się na rachunek podając Identyfikator i hasło, a następnie na ekranie "Wprowadź kod token" kliknąć link "Utraciłem dostęp do tokena". Po wysłaniu wniosku o wyłączenia tokena pracownik DM BOŚ skontaktuje się telefonicznie i po pozytywnej weryfikacji wyłączy token do rachunku.

W przypadku, gdy zapomnisz lub zgubisz Identyfikator do serwisu internetowego DM BOŚ, należy wypełnić formularz odblokowania rachunku, dostępny na stronie do logowania [Logowanie - Odblokuj dostęp]. W przypadku aktualnych danych kontaktowych na rachunku (mail, telefon) zostanie wysłany e-mail z linkiem do wyświetlenia Identyfikatora. Po wyświetleniu Identyfikatora zostanie wysłane hasło tymczasowe w SMS na numer telefonu Klienta (Klient odblokuje się samodzielnie online).  Gdy odblokowanie online będzie niemożliwe (dane kontaktowe są nieaktualne), po wypełnieniu formularza odblokowania na stronie wygeneruje się Identyfikator i hasło tymczasowe. Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej pracownik DM BOŚ odblokuje rachunek  - można się zalogować używając Identyfikatora i  hasła tymczasowego.

W przypadku, gdy zapomnisz lub zgubisz hasło do serwisu internetowego DM BOŚ, należy wypełnić formularz odblokowania rachunku, dostępny na stronie do logowania [Logowanie - Odblokuj dostęp]. W przypadku aktualnych danych kontaktowych na rachunku (mail, telefon) nowe hasło tymczasowe zostanie przesłane w formie SMS na aktualny numer telefonu Klienta (Klient odblokuje się samodzielnie online).  Gdy odblokowanie online będzie niemożliwe (brak aktualnych danych kontaktowych) po wypełnieniu formularza odblokowania na stronie wyświetli się nowe hasło tymczasowe. W tym przypadku wniosek o odblokowanie rozpatrywany jest indywidualnie przez pracownika DM BOŚ. Potwierdzenie odblokowania zostanie wysłane na e-mail klienta - należy się zalogować korzystając z hasła tymczasowego.

1/1