W przypadku, gdy zapomnisz lub zgubisz Identyfikator do serwisu internetowego DM BOŚ, należy wypełnić formularz odblokowania rachunku, dostępny na stronie do logowania [Logowanie - Odblokuj dostęp].

  • W przypadku aktualnych danych kontaktowych na rachunku (mail, telefon) zostanie wysłany e-mail z linkiem do wyświetlenia Identyfikatora. Po wyświetleniu Identyfikatora zostanie wysłane hasło tymczasowe w SMS na numer telefonu Klienta (Klient odblokuje się samodzielnie online).
  • Gdy odblokowanie online będzie niemożliwe (dane kontaktowe są nieaktualne), po wypełnieniu formularza odblokowania na stronie wygeneruje się Identyfikator i hasło tymczasowe. Po pozytywnej weryfikacji telefonicznej pracownik DM BOŚ odblokuje rachunek  - można się zalogować używając Identyfikatora i  hasła tymczasowego.

W przypadku, gdy zapomnisz lub zgubisz hasło do serwisu internetowego DM BOŚ, należy wypełnić formularz odblokowania rachunku, dostępny na stronie do logowania [Logowanie - Odblokuj dostęp].

  • W przypadku aktualnych danych kontaktowych na rachunku (mail, telefon) nowe hasło tymczasowe zostanie przesłane w formie SMS na aktualny numer telefonu Klienta (Klient odblokuje się samodzielnie online).
  • Gdy odblokowanie online będzie niemożliwe (brak aktualnych danych kontaktowych) po wypełnieniu formularza odblokowania na stronie wyświetli się nowe hasło tymczasowe. W tym przypadku wniosek o odblokowanie rozpatrywany jest indywidualnie przez pracownika DM BOŚ. Potwierdzenie odblokowania zostanie wysłane na e-mail klienta - należy się zalogować korzystając z hasła tymczasowego.
1/1