Aktualizację danych osobowych można wykonać na kilka sposobów:
- Po zalogowaniu do rachunku należy przejść do menu [Obsługa konta->Dane kontaktowe] i wykonać aktualizację wybranych danych osobowych*
- Po wydrukowaniu dyspozycji aktualizacji danych, wypełnieniu i podpisaniu (wzór podpisu musi być zgody z kartą wzoru podpisu z Umowy Ramowej) formularz należy odesłać pocztą na adres:
- DM BOŚ SA
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 WARSZAWA
z dopiskiem na "WWiOK"
- DM BOŚ SA
- Osobiście w jednym z naszych oddziałów
UWAGA! W przypadku zmiany dokumentu tożsamości należy załączyć kopię aktualnego dokumentu**
*Dotyczy Klientów z pełnym, aktywnym dostępem do serwisu internetowego.
**Kopia dokumentu tożsamości powinna zawierać dane osobowe Klienta oraz adnotację "dla użytku DM BOŚ”.
W celu zmiany rachunku bankowego należy:
- Wydrukować właściwą dyspozycję aktualizacji rachunków bankowych:
- Wypełnić i podpisać dyspozycję (wzór podpisu musi być identyczny jak na umowie).
- Przekazać do DM BOŚ:
- Pocztą na adres:
DM BOŚ S.A.
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 WARSZAWA
WWiOK
- Osobiście do jednego z naszych oddziałów.
- Pocztą na adres:
Wymagamy, aby adres e-mail na rachunku był potwierdzony. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z linkiem weryfikacyjnym sprawdź inne foldery w swojej poczcie, takie jak Powiadomienia, Oferta bądź Spam. Możesz również spróbować wyszukać maila po temacie wiadomości: Potwierdź adres e-mail albo nadawcy: Dom Maklerski BOŚ S.A.
Ze względu na filtry antyspamowa dostawców poczty, czasem należy odczekać 15-30 minut na dostarczenie maila.
Prosimy również upewnić się, że został wprowadzony poprawny adres e-mail. Jeżeli w mailu została zrobiona literówka, to należy anulować proces i wprowadzić ponownie poprawny adres e-mail.