W celu aktualizacji danych osobowych należy wydrukować dyspozycję aktualizacji danych, wypełnić i podpisać (wzór podpisu musi być identyczny jak na umowie) i odesłać pocztą na adres:
DM BOŚ SA
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 WARSZAWA
z dopiskiem na "WWiOK"
lub dostarczyć osobiście do jednego z naszych oddziałów.
UWAGA!W przypadku zmiany dokumentu tożsamości należy załączyć kopię aktualnego dokumentu
* Kopia dokumentu tożsamości powinna zawierać dane osobowe i adresowe Klienta oraz adnotację "dla użytku DM BOŚ", po weryfikacji zostanie niezwłocznie zniszczona.
W celu zmiany rachunku bankowego należy wydrukować dyspozycję aktualizacji rachunków bankowych, wypełnić i podpisać (wzór podpisu musi być identyczny jak na umowie) i odesłać pocztą na adres:
DM BOŚ SA
ul. Marszałkowska 78/80
00-517 WARSZAWA
z dopiskiem na "WWiOK"
lub dostarczyć osobiście do jednego z naszych oddziałów.
W przypadku zablokowania dostępu do rachunku w następstwie trzykrotnego wpisania błędnego PIN-u (system wysyła emaila o blokadzie) należy:
- wypełnić formularz odblokowania rachunku,
- po wypełnieniu formularza:
- w przypadku potwierdzonych danych kontaktowych (e-mail i telefon) na rachunku:
- wpisać nowe hasło tymczasowe wysłane na numer telefonu
- w przypadku niepotwierdzonych danych kontaktowych (e-mail i telefon) na rachunku:
- zapisać nowy PIN,
- po weryfikacji wprowadzonych danych pracownik DM BOŚ prześle informację o odblokowaniu rachunku drogą emailową - można się zalogować używając nowego PIN-u.
- w przypadku potwierdzonych danych kontaktowych (e-mail i telefon) na rachunku:
W przypadku zagubienia danych dostępowych do rachunku (identyfikator, PIN/hasło) należy:
- wypełnić formularz odblokowania rachunku z zaznaczeniem opcji "Chcę wygenerować nowy Identyfikator i PUK",
- po akceptacji formularza zapisać nowe hasła dostępowe,
- po weryfikacji wprowadzonych danych pracownik DM BOŚ skontaktuje się telefonicznie (lub wyśle email) w celu potwierdzenia wygenerowania nowych danych.