bossaToken
Zwiększ bezpieczeństwo korzystania z rachunku

Proste w użyciu, wykorzystuje kody QR i nie wymaga połączenia z internetem.

Wybrane funkcje
bossaToken

  • Dodatkowe zabezpieczenie operacji na rachunku
  • Nie wymaga połączenia z internetem
  • Wygodna autoryzacja operacji za pomocą kodów QR
  • Zawsze pod ręką w telefonie komórkowym
  • Usługa bez dodatkowych opłat
  • Zabezpiecza logowanie i przelewy

Chcesz mieć
mobilny dostęp
do rachunku?

Giełdowa aplikacja transakcyjna
na telefony i tablety

  • notowania i wykresy GPW i zagranica
  • powiadomienia push
  • składanie zleceń i obsługa rachunku
  • tryb demo

Pytania i odpowiedzi

Dodatkowa autoryzacja to niejako weryfikacja "na drugą rękę" momentu wchodzenia do strefy prywatnej inwestora - na rachunek inwestycyjny po zalogowaniu. Początkowo nieco uciążliwa, staje się z czasem zwykłym elementem codzienności. Dzięki niej unikamy przypadkowości - fakt próby logowania odnotuje (w formie sms lub push w aplikacji) telefon przypisany do rachunku. A stworzenie listy urządzeń zaufanych niweluje niedogodność - sms przyjdzie tylko po zmianie przeglądarki, wyczyszczeniu cookies czy IP.
Logowanie dwuskładnikowe to standard na rynku bankowym. 

Nie, sms'y i cała usługa jest bezpłatna. 

Sms z kodem to podstawa autoryzacji dwuskładnikowej - dzięki niemu możesz się logować i stworzyć listę urządzeń zaufanych, co szerzej opisujemy na stronie dotyczącej listy. Możesz zostać przy samym sms z kodem wymaganym przy każdym logowaniu - dla aktywnych inwestorów lista jest jednak mniej uciążliwa, ponieważ znika kwestia podawania kodu. Lista jest wtórna w stosunku do sms.

Wysłanie sms jest zwykle natychmiastowe - jeśli jednak nie przychodzi, kliknij "Wyślij kod ponownie" na ekranie logowania. Jeśli nadal jest problem - prosimy o kontakt z obsługą klienta DM BOŚ - makler@bossa.pl, 801 104 104, (22) 50 43 104 - pomożemy udrożnić kanał. 
Niebawem autoryzacja logowania będzie możliwa w aplikacji bossaMobile, co rozwiaże kwestię sms'ów. 

Po zalogowaniu do rachunku należy przejść do menu [Obsługa konta->Dodatkowa autoryzacja], w sekcji bossaToken wybrać [Wyłącz] i po potwierdzeniu operacji przejść z powrotem do formatki [Dodatkowa autoryzacja] i aktywować autoryzację SMS.

1/1